WELCOME

5 Nisan 2010 Pazartesi

6 yorum:

Adsız dedi ki...

selam arkadaşım hayırlı olsun sayfan geçende mesaj yazılmıyodu şimdi olmuş sanırım.
şu dediğim kelime doğrulama insanmısın diye zamazingo varya o.
kumanda panalinden yorumlar bölümünü seçiyosun altlarda kelimo doğrulama bölümüne hayır ı işaretliyosun.
kolay gelsin.

naile baba dedi ki...

ok deneyecegım dadlım sımdıden tesekkurler kendıne ıyı bak dadlım

fatosla dedi ki...

selam nailecim
bursada blogcuların bulaşmasına sanıyorum kişilere özel davet değildi bursadan blogcu arkadaşlar duyuru yapmışlar herkez davetlidir diye.belliki sizde benim gibi geç farketmişsiniz :)sağlık olsun bir sonraki buluşmada nasip olursa bizde katılır daha yakından tanışma fırsatı buluruz inşallah.
canım kocaman öpüyorum seni...

ahsen58 dedi ki...

merhaba canım her zaman beklerim sayfanda yeni galiba hayırlı olsun sevgiler

éLLa Çiça dedi ki...

söyle bi evim olsun baska bi sey istemem

naile baba dedi ki...

ah arkadaslar nıhayet evım oldu okulların tatıl olmasını beklıyorum delırecem rabbım yardım edsın zaman gecmıyor uyku tutmuyor allahım herkese ısdedıgını nasıp edsın amın